FUN: Sny sú na to, aby sa plnili

, , 9 comments
Áno, áno, ja viem, že všetci sú nedočkaví a chceli by vidieť a čítať ako bolo v Slovinsku, ale mám tu pre vás niečo ešte lepšie! Momentálne mi je strašne zle, pretože už dva týždne bojujem s nejakou nádchou a stále niekam lietam ako po škole, práci, Slovinsku ...  tento víkend som zas strávila na Orave, kam som išla navštíviť rodinu. Hoci sa spieva, že "Na Orave dobre, na Orave zdravo," vrátila som sa odtiaľ ešte viac nachladnutá, ale ani to mi nebráni v tom, podeliť sa  so svojim životným zážitkom.
Okrem toho, že som išla pozrieť svoju rodinu, išla som si konečne splniť svoj sen.  Všetci sa mi čudovali, že čo to chcem, a hlavne, prečo to preboha chcem, veď je to smradľavá a nebezpečná vec! Stačí poznať správnych ľudí, ktorí vás majú radi a pomôžu vám splniť aj tie najbizarnejšie túžby. :)




 





Táákže, 22.2. o 19:00 som si splnila svoj dvojročný sen a podojila som kravu :D 

Všetci ma upozorňovali, že kravy môžu kopať (a navyše hneď vedľa stáli býky otočené zadnými nohami), tak to bol adrenalín :D Takisto upozorňujem všetkých vegánov, čo to budú čítať, že som žiadnemu teliatku nezobrala mliečko, pretože kravka teľa ešte len čaká. A nie, nepila som ho, až taká odvážna nie som.
Po mojej skúsenosti musím uznať,  že dojenie je ťažká vec/otázka praxe (navyše krava bola možno trochu nesvoja, keď cítila, že ju dojí niekto iný). Podarilo sa mi nadojiť asi deci mlieka za 5 minút a ruka ma bolela ďalších 5 minút. Takže dojičky obvykle spoznáte podľa silného stisku ruky :D 

(Fashion oversized clothes a pirátska šatka ako povinné vybavenie každej dojky, malo slúžiť ako ochrana pred napáchnutím kravskou kolínskou. Ruka mi ale smrdela aj po dvoch umytiach :D)

Som zvedavá, koľko vás by to tiež chcelo vyskúšať, prípadne už nejaké zviera dojilo.

9 comments:

  1. bože, to je paráda! :)
    a ja že prečo vždy dojky nosia šatku na vlasoch. tak už viem.
    ja som žiadne zviera nikdy nedojila a neviem, či by som to chcela vyskúšať, som občas fajnovka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozno, ze na nejakej eko, bio farme by boli ciste a vonave kravicky. toto je ale obycajna domaca oravska mastal, takze oni tam tie kravy moc neumyvaju :D

      Delete
  2. Ja som sa vždy smiala, keď mi niekto povie, že ich sen je podojiť niečo. Aj keď som mestské dievča, pri dobytku som prakticky vyrastala a svoju prvú kozu (ide to ľahšie, logicky :D) som podojila asi ako 6 ročná. Nikdy mi to bohvieako nešlo, aby som bola úprimná, ale nikdy mi to neprišlo ako niečo, čo nerobí každé dieťa vo svojom detstve. Preto ma to dodnes rozosmeje, lebo až teraz si uvedomujem, ako odlišné detstvo som mala od ostatných detí z BA :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som odmala chodila k starym rodicom na Oravu ale oni nikdy nemali "dojenia-mozne" zviera. Bola som pri porode malych prasiatok, hladkala som vyliahnute kuriatka a husatka ale kozy/kravy tam proste neboli :D

      Delete
    2. My sme zasa nemali prasiatka! :D ani husy. Len kravy, kozy,ovce/barany a koňa :D A samozrejme, sliepky. To bolo vždy strašne super, keď sa liahli kuriatka. Sme si každý vybrali vlastné a prvé dni sa o ne starali a hrali sa s nimi :D

      Delete
  3. haha super, mala si si dať mlieko, čerstvo nadojené je najviac!

    ReplyDelete
  4. to je super! krávu sem dojila kdysi dávno a dokonce i kozu :) a jako malá jsem chodila s babičkou do teletína a hrála sem si s telátkama no boží :)
    jo a díky za komentář - sem hrozně ráda že sem objevila tvůj blog - hrozně mě baví! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pozeram, ze vela ludi ma skusenosti s dojenim :D

      Delete