Kaťa nevie piecť: brokolicovo- zemiaková kaša

, , 3 comments

Keď neviete piecť, začnite variť. Dnes som mala na obed túto kašu. Robila som ju prvýkrát, a preto som na seab pyšná, že sa mi podarila, lebo varenie je pre mňa chemické laboratórium :)
Najviac času zaberie asi šúpanie zemiakov, celú kašu som mala hotovú (a zjedenú) do pol hodiny.

Čo bude treba?
4 malé zemiaky
pol brokolice aj s nohou
(Zemiaky k brokolici v pomere 2:3, čiže viac broko a menej zemiakov)
soľ
chilli
lyžica masla
1-2 dl mlieka

Na ozdobenie:
hrášok (ja som mala z konzervy)
paprika
iná, ľubovoľná zelenina


Zeleninu som očistila, nakrájala a nechala spolu variť, až kým nezmäkla. Z hrnca som vyliala vodu a mixérom rozmixovala zeleninu na kašu. Pridala som maslo, mlieko, soľ a trocha chilli (to len tak, aby to nebola obyčajná kaša :D) asi v takom pomere, aby kaša bola jemná, krémová a nie veľmi štipľavá. Na vrch som nahádzala hrášok z konzervy a šalát, čo zostal zo včera (cibuľa, čínska kapusta, paprika). 

Brú chuť!


 Máte radi takéto gebuziny, alebo uprednostňujete jedlo, ktoré sa dá rozhrýzť? :D

3 comments:

  1. My sme verní fanúšikovia kašoidných gebuzín - zo žltého hrachu, šošovicová kaša, zemiakovo-mrkvová, cícerová atď :D

    ReplyDelete
  2. mnam a ma to pekne fotogenicke farby :)

    ReplyDelete
  3. :D ja aj v labáku v pohode, ale v kuchyni...100krát horšie :D

    ReplyDelete