VIDEOBLOG: O Číňanoch a Poliakoch

, , 8 comments

Špeciálne pre mojich čitateľov a čitateľky! Rozhodla som sa trošku verejne strápniť a natočila som vám videoblog. :)
Inšpirovala ma Cherie, jedna z mojich obľúbených blogeriek, pretože sa stotožňujem s jej myšlienkami a názormi.


Prosím, buďte ku mne zhovievaví, je to moje prvé video. Vôbec som netušila o čom mám hovoriť, kam sa mám pozerať, ako sa tváriť. Je to naozaj spontánne, bez prípravy, len som musela vystrihnúť niektoré časti, ktoré naozaj nedávali zmysel. Musím sa smiať na mojom prejave, vôbec netuším, čo to mám za prízvuk ...a tie slová, ktoré tam spmeniem ako "skajpy", "namosúrení" :D

V pozadí môžete vidieť časť mojej izby, kam si dávam všetky pohľadnice a obrázky, ktoré mi poslali moje kamarátky a môj jediný kus nábytku okrem postele, ktorý som si ukradla z našej obývačky.


8 comments:

  1. jéééj! :) :) úplne si ňuňu a sympatická a prirodzená :) ani sa nečudujem, že sú na teba hostia milí. na druhej strane ktovie, či by boli aj na Slovenku :D
    inak keď ideš do práce na šiestu, tak o koľkej prichádzajú prví hostia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeej, ze ňuňu :D
      ranajky su od 7.00 do 10.00 a prvi hostia prichadzaju tak o 7.20 - to su ti turisti co v ten den pokracuju v cestovani dalej.

      Delete
  2. takto pomaly som ťa počula rozprávať snáď prvýkrát v živote! :P inak super zážitky, izba a make-up ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no, snazila som sa hovorit pomaly :D

      Delete
  3. Nikdy som si neuvedomila aký máš pekný hlas a spisovnú slovenčinu :)

    A k tým číňanom, tak je to to isté ako vietnamci. Oni si idú grgnú si na plné kolo hocikde a podobne... veľmi príjemné!

    ReplyDelete
  4. Jeeej paráda, že si sa odhodlala na video. Chválim, že:
    - si krásne namaľovaná
    - máš veľmi príjemný prejav (pomaly, spisovne a zrozumiteľne)
    - si prirodzená
    - a celé je to super, mám slávnu kamošku juchuu :D

    Teším sa na teba keď prídeš domov :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dakujem za pochvalu :D teraz uz len docielit aby som bola taka aj v reale? :D

      Delete